Острозька районна рада

  • Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна сторінка

ІНФОРМАЦІЯ про результати діяльності Острозького відділу Здолбунівської місцевої прокуратури на території міста Острога та Острозького району в 2018 році

E-mail Печать PDF

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про результати діяльності Острозького відділу Здолбунівської місцевої прокуратури на території міста Острога та Острозького району в 2018 році

 

Острозьким відділом Здолбунівської місцевої прокуратури упродовж 2018 року на основних напрямах діяльності забезпечено реалізацію покладених на прокуратуру функцій.

Так, проблеми протидії злочинності та корупції обговорювалися на двох проведених координаційних нарадах керівників правоохоронних органів. Завдяки вжитим заходам рівень розкриття кримінальних правопорушень за остаточними результатами досудового розслідування становить по місту Острог 57%, а по Острозькому району 56,1% (в середньому по області – 48,9%).

За 12 місяців 2018 року на території міста та району загалом зареєстровано 485 кримінальних правопорушень, що на 12,5% менше аналогічного періоду минулого року.

За підсумками звітного періоду значно менше тяжких кримінальних правопорушень (з 40 до 31 або -22,5% у місті Острог та з 74 до 49 або -33,8% на території району). На 50% менше вчинено невеликої тяжкості кримінальних правопорушень на території Острозького району.

На території міста Острога не допущено вчинення умисних вбивств, заподіяння тяжких тілесних ушкоджень, кримінальних правопорушень проти статевої свободи та статевої недоторканості особи, в т.ч. зґвалтувань, проти безпеки виробництва.

Відмічається суттєве – на 18,3% у місті та на 25% на території району – зменшення облікованих кримінальних правопорушень проти власності, в тому числі крадіжок. Не допущено вчинення розбійних нападів, росту грабежів, шахрайств на території міста та вимагання – на території району.

Як у місті Острога, так і на території Острозького району зменшено вчинення кримінальних правопорушень проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об’єднань громадян.

В структурі злочинності на території Острозького району відмічено зменшення кримінальних правопорушень проти громадського порядку та моральності (-66,7%), проти правосуддя (-50%).

Продовжується робота правоохоронних органів по виявленню кримінальних правопорушень у сфері незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. Виявлено 20 кримінальних правопорушень даної категорії.

Зросло число викритих кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг (з 6 до 11).

Незважаючи на окремі позитивні тенденції, аналіз структури злочинності та роботи правоохоронців засвідчують, що вжиті заходи ще не є достатніми для покращення криміногенної ситуації на піднаглядній території. Робота на цьому напрямку потребує подальшої активізації.

Так, у 2018 році на території Острозького району зросла кількість вчинених особливо тяжких (6 проти одного), середньої тяжкості кримінальних правопорушень (53 проти 40 за аналогічний період минулого року).

Зросла питома вага кримінальних правопорушень даної категорії у структурі злочинності на території міста Острога.

Обліковано на 25% більше кримінальних правопорушень проти життя та здоров’я особи, вчинених на території міста.

Попри загальне зменшення кількості кримінальних правопорушень проти власності, має місце зростання кількість вчинених грабежів (з 2 до 3), розбійних нападів (з жодного до 2) на території Острозького району.

Вдвічі зросла кількість кримінальних правопорушень проти громадської безпеки (з 6 до 12).

Відмічається ріст (з 11 до 16) кримінальних правопорушень проти безпеки руху та експлуатації транспорту, в тому числі порушень правил безпеки дорожнього руху, що спричинило смерть потерпілого (з жодного до 2), незаконного заволодіння транспортним засобом (з жодного у 2017 році до 3 у 2018 році).

Недостатньою є профілактична робота територіального підрозділу органів поліції з попередження кримінальних правопорушень серед осіб, схильних до систематичного їх скоєння, раніше судимих осіб, а також тими, які зловживають алкогольними напоями чи наркотичними засобами.

Істотно – на 35,3% у місті та у 2,7 рази на території району зросла чисельність кримінальних правопорушень, вчинених особами, які раніше вчиняли правопорушення, на 12,5% кримінальних правопорушень, вчинених особою у стані алкогольного сп’яніння на території району.

Прокурорами упродовж 2018 року здійснювалося процесуальне керівництво у 922 кримінальних провадженнях, у 413 з яких досудове розслідування закінчено: 94 з обвинувальними актами, 16 з клопотанням про звільнення підозрюваного від кримінальної відповідальності та про застосування примусових заходів медичного характеру направлено до суду, а 303 – закрито. Станом на кінець звітного періоду у залишку перебуває 502 кримінальних проваджень.

Ефективним залишається застосування інституту укладання угод у кримінальному провадженні. Зокрема, укладено 25 угод про примирення та 11 – про визнання винуватості, що становить 38%.

На належному рівні прокурорами Острозького відділу Здолбунівської місцевої прокуратури забезпечено процесуальне керівництво у кримінальних провадженнях. Так, протягом звітного періоду скеровано до суду одне кримінальне провадження про вчинення корупційного кримінального правопорушення та 26 проваджень про тяжкі та особливо тяжкі злочини.

Процесуальними керівниками не допущено недоліків при складанні обвинувальних актів, у зв’язку із чим останні судами не поверталися. Всі кримінальні провадження розслідувалися у визначений законом строк.

При здійсненні нагляду за додержанням законів органами, що проводять досудове слідство, у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у кримінальних провадженнях надано 153 письмових вказівок слідчим, погоджено 15 клопотань про застосування запобіжних заходів до підозрюваних, скасовано 17 незаконних постанов слідчих про закриття кримінальних проваджень, з яких одна з обвинувальним актом скеровано до суду, виявлено одне кримінальне правопорушення, раніше не обліковане органами поліції.

Прокурорами Острозького відділу місцевої прокуратури забезпечено участь у 144 судових засіданнях у кримінальних провадженнях, з яких 30 у судовому розгляді з ухваленням вироку та у 28 судових засіданнях при розгляді судом питань, пов’язаних з виконанням вироку.

Активною залишається робота з організації представництва інтересів держави і громадян в суді: упродовж поточного року відділом місцевої прокуратури пред’явлено позовів на загальну суму 1854 тис. грн.

Сума за рішеннями, що підлягають виконанню, становить 1400 тис. грн. Реально виконано рішень судів органами Державної виконавчої служби за позовами прокуратури на загальну суму 554 тис. грн., повернуто державі 16 га земель та за рішенням суду на земельну ділянку площею 3,94 га виготовлено технічну документацію.

Завдяки комплексному підходу посилено захист прав і свобод дітей.

У сфері охорони дитинства пред’явлено позов на суму 380 тис. грн.

Не допущено росту злочинності серед неповнолітніх, що відмічалося як негативна тенденція в роботі правоохоронних органів у 2017 році.

Залишається активною діяльність місцевої прокуратури у сфері запобігання і протидії корупції.

Проводиться системна постійна робота з протидії корупції адміністративно-правовими заходами. Зокрема, у 2018 році зібрано та скеровано до уповноважених органів для складання відповідних протоколів 5 матеріалів про вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією.

 

В порядку ч.3 ст.65 внесено 5 подань керівникам органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на усунення причин та умов, що сприяють корупційним проявам, за результатами розгляду яких виявлені порушення усунуті, 9 винних осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

Прокуратурою приділяється належна увага нагляду за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеженням особистої свободи громадян. 

За результатами проведених результативних перевірок внесено 11 актів прокурорського реагування, які розглянуто та задоволено. До відповідальності притягнуто 10 посадових осіб.

Впродовж 2018 року до Острозького відділу Здолбунівської місцевої прокуратури надійшло 47 звернень громадян, з яких вирішено 30, в тому числі 2 задоволено, за належністю до органів, уповноважених розглядати по суті порушені у зверненнях питання, надіслано 17.

На особистому прийомі працівниками відділу місцевої прокуратури прийнято 22 звернення громадян.

Також, на якісно новому рівні організовано взаємодію із засобами масової інформації щодо формування у суспільстві об’єктивної оцінки про виконання прокуратурою визначених законом функцій, підвищення її авторитету.

Ми продовжуємо надавати громадськості об’єктивну інформацію про діяльність прокуратури та правоохоронної системи загалом.

У поточному році діяльність відділу висвітлено у 53 виступах, в тому числі 23 – у друкованих ЗМІ, 8 – в електронних ЗМІ, 22 – в інтернет виданнях.

Інформація про результати діяльності Острозького відділу Здолбунівської місцевої прокуратури на території міста Острога та Острозького району у 2018 році направляється відповідно до вимог ст. 6 Закону України «Про прокуратуру».

 

Виконувач обов’язків керівника

місцевої прокуратури                                                            О. Громова-Логвинчук

 

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

E-mail Печать PDF

ПОВІДОМЛЕННЯ

До уваги депутатів Острозької районної ради, посадових осіб місцевого самоврядування, а також юридичних осіб публічного права

 

Острозька районна рада нагадує, що з 01.01.2019 розпочався черговий етап електронного декларування в Україні. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» депутати місцевих рад, посадові особи місцевого самоврядування, посадові особи юридичних осіб публічного права є суб’єктами, на які поширюється дія зазначеного закону. Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону зазначені особи зобов’язані щорічно до 01 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Просимо Вас, враховувати це при отриманні послуг електронного цифрового підпису і перевіряти термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром завчасно.

 

 

16 січня 2019 року                                                               О.П. Бондар

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

E-mail Печать PDF

 

                           І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

 

ОСТРОЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР

філії Державної установи «Центр пробації» у Рівненській області

 

Начальник сектору

 

 

Контактні дані:

 

 

Штенько Андрій Валерійович, майор внутрішньої служби

_______________________________________________________

поштова адреса: пр. Незалежності, 9, м. Острог, 35800

тел.: 097-36-76-007

електронна скринька: r Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Графік роботи:

понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

п’ятниця: 09:00 – 16:45

обідня перерва: 13:00 – 13:45

вихідний: субота, неділя

 

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.

ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...

v  забезпечення безпеки  суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;

v  надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);

v  організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;

v  пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);

v  допомога особі, яка готується  до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

 

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

v  особа, щодо якої складається досудова доповідь;

v  особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;

v  особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;

v  особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;

v  звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;

особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.

 

 ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

v  можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін;

v  збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді;

v  збереження роботи та житла;

v  позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю.

 

 

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

v  убезпечення громади від вчинення повторних злочинів;

v  справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства.

 

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

v  зниження злочинності;

v  зниження кількості ув’язнених в місцях позбавлення волі осіб;

v  позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет;

v  дотримання міжнародних стандартів.                                                                                                

 

ВИДИ ПРОБАЦІЇ:

v  Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).

v  Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.

v  Пенітенціарна пробація - це допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.

 

 

Додатково: Запрошуємо до співпраці небайдужих громадян в якості волонтерів пробації.

 

 

Обновлено 11.01.2019 10:41
 

РІШЕННЯ конкурсної комісії із визначення опорних закладів загальної середньої освіти Острозького району

E-mail Печать PDF

РІШЕННЯ

конкурсної комісії із визначення опорних закладів

загальної середньої освіти Острозького району

02 листопада 2018 року                                                                                №3                            

Про оголошення конкурсу

на визначення  опорних закладів

загальної середньої освіти Острозького району

 

Подробнее...
 

ОГОЛОШЕННЯ

E-mail Печать PDF

Продовжується прийом документів для участі у конкурсному відборі на посаду завідувача комунального підприємства «Міжлікарняна аптека» Острозької районної ради Рівненської області.

Кінцевий термін прийому документів -18 грудня 2018 року.

 


Страница 4 из 18

Сільські ради Острозького району

Посилання із сайту

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Зворотній зв'язок

Нажмите на изображение, чтобы его изменить


Источник: http://workwebsite.ru