Острозька районна рада

  • Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ СЛУХАЧІВ НА НАВЧАННЯ У 2017 РОЦІ!

E-mail Печать PDF

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ СЛУХАЧІВ 

 

НА НАВЧАННЯ У 2017 РОЦІ! 

Національна академія державного управління при Президентові України 

 

оголошує прийом слухачів для підготовки фахівців освітнього ступеня магістр за спеціальністю:

 

 “Публічне управління та адміністрування” 

 

на денну, вечірню, заочну та заочно-дистанційну форми навчання 

 

за державним замовленням та за договором.

 

На навчання на конкурсній основі приймаються громадяни України, які мають вищу освіту (диплом бакалавра, спеціаліста або магістра).

 

 


29 квітня 2017 року відбудеться День відкритих дверей.

 

Для всіх бажаючих – пробне комп'ютерне тестування за програмою вступних випробувань!

 

Початок об 11 год. 00 хв. за адресою: м. Київ, вул. Ежена Потьє, 20.

 

Телефон приймальної комісії: 455-68-01

 

 www.academy.gov.ua

Деталі прийому на навчання читай тут!


 

 

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПРИ ПРЕЗИДЕТОВІ УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИЙОМ НА НАВЧАННЯ

ДО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ

ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ

ТА АДМІНІСТРУВАННЯ”

 

(інформаційні матеріали для проведення рекламної роботи

в рамках вступної кампанії)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КИЇВ − 2017


ПРО НАЦІОНАЛЬНУ АКАДЕМІЮ

ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ

 

Національна академія державного управління при Президентові України (далі – Національна академія) була створена у травні 1995 року Указом Президента України від 30 травня 1995 р. № 398/95. У цьому ж році діяльність розпочали її регіональні підрозділи у Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, які в 2001 році отримали статус регіональних інститутів.

Національна академія є головним національним освітньо-науковим закладом у системі підготовки, перепідготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, інших посадових осіб, що здійснює формування й затвердження стандартів освітньої і наукової діяльності в галузі знань “Публічне управління та адміністрування”.

Впродовж існування Національна академія досягла значних успіхів у становленні та розвитку освітньої та науково-дослідної роботи. Так, за період із 1997 до 1 березня 2017 року здобули науковий ступінь доктора наук з державного управління 150 осіб (у. т.ч. 135 осіб здобули його у м. Києві) та науковий ступінь кандидата наук – 930 осіб (у т.ч. у м. Києві – 407 осіб).

Освітній та науковий потенціал академії забезпечують 356 науково-педагогічних і наукових працівників (у т.ч. 177 осіб у м. Києві), із них 127 докторів наук, професорів і 308 кандидатів наук, доцентів (відповідно 75 та 103 у м. Києві). До навчального процесу щорічно залучаються вітчизняні та зарубіжні фахівці, досвідчені керівники, у тому числі вищі посадові особи держави.

Сьогодні Національна академія пропонує магістерську підготовку за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування” та за 28 спеціалізаціями.

Щороку Національна академія здійснює набір слухачів на денну, вечірню, заочну та заочно-дистанційну форми навчання.

Усього за 22 роки існування Національна академія підготувала понад
28 тис. магістрів, у тому числі більше 19 тис. – за державним замовленням.

Загалом в Національній академії створено всі умови для здобуття якісної сучасної освіти. Постійно удосконалюється матеріально-технічна база навчальних корпусів та гуртожитків. Для підвищення ефективності навчального процесу, використовуються нові інформаційно-комунікаційні технології, відкрито нову бібліотеку з сучасним електронним каталогом.

За міжнародної технічної допомоги Уряду Канади та за участю Світового банку був створений Центр дистанційного навчання, який став першим центром в Євроазіатському регіоні Навчальної мережі глобального розвитку. З метою розвитку дистанційної освіти в Україні Центр спільно з кафедрами Національної академії проводить наукові дослідження, веде консультативну діяльність, здійснює розробку та впровадження нових форм та технологій дистанційного навчання.

З метою актуалізації існуючої навчальної системи та навчальних програм Національна академія підтримує зв’язок з 39 країнами світу, що сприяє інтегруванню закладу в європейський і світовий освітній простір, використанню світових здобутків державного управління, встановленню партнерських зв’язків із зарубіжними і міжнародними інституціями.

Завдяки тісному співробітництву з міжнародними партнерами в Національній академії відкрито Центр лідерства та інновацій в електронному урядуванні; засновано Українсько-німецький центр співробітництва з публічного управління; створено автоматизований бібліотечний інформаційний комплекс Електронної академії; продовжує роботу Кафедра Жана Моне, заснована в рамках проекту “Підвищення популярності та привабливості європейських студій в Україні” Програми Європейського Союзу імені Жана Моне.

Національна академія є членом Асоціації інститутів і шкіл державного управління країн Центральної та Східної Європи (NISPAcee), Міжнародного інституту адміністративних наук (IIAS), Європейської акредитаційної асоціації з державного управління (EAPAA).

У Національній академії продовжують розвиватися міжнародні програми подвійних (паралельних) дипломів та сертифікатів, зокрема з Інститутом державного управління Туреччини та Близького Сходу (TODAİE), з Вищою школою управління охороною праці (WSZOP) (м. Катовіце Республіки Польща), з Національною школою управління (ENA) Французької Республіки, з Університетом Аріель у Самарії (Держава Ізраїль), з Гарвардською школою охорони здоров’я імені Т.Х.Чена.

 

КЕРІВНИЙ СКЛАД НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ:

Очолює Національну академію президент Національної академії, доктор наук з державного управління, професор, заслужений юрист України – Куйбіда Василь Степанович.

Перший віце-президент – Савков Анатолій Петрович, доктор наук з державного управління, доцент.

Віце-президент – Білинська Марина Миколаївна, доктор наук з державного управління, професор, заслужений працівник освіти України.

Віце-президент – Попок Андрій Андрійович, доктор наук з державного управління, професор, заслужений діяч науки і техніки України.

 

За 22 роки своєї діяльності Національна академія здобула високий авторитет у системі вищих органів державної влади України, утвердила свою лідерську роль у розвитку теорії і методології державного управління, досягла значних позитивних результатів у виконанні головного завдання − готувати високопрофесійні кадри для публічного управління та місцевого самоврядування, прискорити формування державно-управлінської і політичної еліти.

 

ГОРДІСТЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ Є ЇЇ ВИПУСКНИКИ

Серед випускників Національної академії:

93 народних депутати України, з них 40 народних депутатів України VIІІ скликання (Андрієвський Дмитро Йосипович, Барвіненко Віталій Дмитрович, Бублик Юрій Васильович, Васюник Ігор Васильович, Дирів Анатолій Борисович, Іонова Марія Миколаївна, Іщенко Валерій Олександрович, Медуниця Олег Вячеславович, Мисик Володимир Юрійович, Мірошниченко Юрій Романович, Москаленко Ярослав Миколайович, Омельянович Денис Сергійович, Павленко Юрій Олексійович, Романюк Роман Сергійович, Святаш Дмитро Володимирович, Ткачук Геннадій Віталійович);

Глава Адміністрації Президента України (Райнін Ігор Львович);

перший заступник Глави Адміністрації Президента України (Ковальчук Віталій Анатолійович);

Прем’єр-міністр України (Гройсман Володимир Борисович);

Віце-прем’єр-міністр України (Кістіон Володимир Євсевійович);

заступник Міністра Кабінету Міністрів України (Кушнір Сергій Іванович);

Державний секретар Кабінету Міністрів України (Бондаренко Володимир Валерійович);

Уповноважений Президента України з прав дитини (Кулеба Микола Миколайович);

перший заступник міністра культури України (Фоменко Світлана Валеріївна);

шість заступників міністрів: екології та природних ресурсів України (Вакараш Віктор Михайлович), економічного розвитку і торгівлі України (Бровченко Юрій Петрович), інфраструктури України (Лавренюк Юрій Федорович), молоді та спорту України (Даневич Микола Володимирович і Ярема Олександр Йосипович), фінансів України (Граділь Андрій Іванович);

Державний секретар Міністерства екології та природних ресурсів України – Дмитренко Геннадій Васильович;

Голова Державної служби України з безпеки на транспорті (Ноняк Михайло Васильович);

Голова Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (Євдоченко Леонід Олександрович);

Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій (Чечоткін Микола Олександрович);

Голова Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України (Савчук Сергій Дмитрович);

Голова Державної інспекції навчальних закладів України – Якименко Олександр Васильович;

Голова Вищого адміністративного суду України (Нечитайло Олександр Миколайович).

в.о.голови Державної служби інтелектуальної власності України (Малиш Антоніна Анатоліївна).

Голови облдержадміністрацій: Вінницької (Коровій Валерій Вікторович); Запорізької (Бриль Костянтин Іванович); Кіровоградської (Кузьменко Сергій Анатолійович); Полтавської (Головко Валерій Анатолійович), Харківської (Світлична Юлія Олександрівна).

Голови обласних рад: Дніпропетровської (Пригунов Гліб Олександрович), Львівської (Ганущин Олександр Олександрович), Харківської (Чернов Сергій Іванович), Херсонської (Мангер Владислав Миколайович), Черкаської (Вельбівець Олександр Іванович).

Голова Київської міськдержадміністрації (Кличко Віталій Володимирович) та його заступник (Сагайдак Ілля Вадимович).

 

ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН (НОРМАТИВНА ЧАСТИНА),

ЗА ЯКИМИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПІДГОТОВКА СЛУХАЧІВ

ü   Публічна політика

ü   Право в публічному управлінні

ü   Управління змінами

ü   Економіка та врядування

ü   Публічна служба

ü   Євроінтеграція, міжнародне публічне управління та безпека

ü   Публічна комунікація і ділова мова в публічному управлінні

 

С П Е Ц І А Л І З А Ц І Ї

ПРОГРАМИ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

 

Інститут державної служби та місцевого самоврядування

Управління проектами і програмами в публічній сфері

(кафедра державного менеджменту)

Навчальні дисципліни: управління змінами та впровадженням інновацій в публічній сфері, управління комунікаціями в публічній сфері, прийняття управлінських рішень, публічне управління на засадах проектного менеджменту, проектний аналіз, управління ризиками проектів і програм, стратегічна екологічна оцінка та аудит проектів і програм, медіація в проектній діяльності, інструменти розробки проектів і програм.

“Публічне управління у сфері національної безпеки”

(кафедра глобалістики, євроінтеграції та управління національною безпекою)

Навчальні дисципліни: стратегічне управління у сфері національної безпеки, методи реагування на загрози дестабілізації суспільно-політичної системи, методологія та практика прогнозування у сфері міжнародних відносин, механізми забезпечення державного суверенітету та територіальної цілісності, методологія та практика стратегічного планування у сфері національної безпеки України, механізми забезпечення інформаційної безпеки, механізми забезпечення економічної безпеки, механізми забезпечення гуманітарної безпеки, механізми забезпечення соціальної безпеки, державне управління в умовах надзвичайних ситуацій.

“Публічне управління у сфері освіти”

(кафедра управління освітою)

Навчальні дисципліни: вступ до спеціалізації “Публічне управління у сфері освіти”, публічна політика та управління в галузі освіти, технології розроблення та аналізу освітньої політики, стратегічне планування в освіті, управління змінами: реалізація освітніх реформ та інновацій, управління якістю освіти та освітньої діяльності, фінансово-економічне забезпечення управління системою освіти в Україні, адаптація системи освіти України до Європейського освітнього простору, управління навчальними закладами, менеджмент персоналу в освіті, соціально-психологічні засади публічного управління освітою, комунікативні компетентності в публічному управлінні освітою.

“Управління у сфері охорони здоров’я”

(кафедра управління охороною суспільного здоров’я)

Навчальні дисципліни: публічне управління охороною здоров’я, політика у сфері охорони здоров’я, медичне право, стратегічне управління в охороні здоров’я, управління змінами у сфері охорони здоров’я, управління якістю у сфері охорони здоров’я, економічні засади державного регулювання охорони здоров’я, управління охороною громадського здоров’я, психологія управління у сфері охорони здоров’я, управління соціальними ризиками здоров’я.

“Публічна політика та політичне управління”

(кафедра політичної аналітики і прогнозування)

Навчальні дисципліни: політична філософія публічної сфери, інституціональне середовище публічної політики, групи інтересів в публічній політиці, соціальна та політична інженерія, мережі в публічній політиці та політичному управлінні, управління легітимаційними процесами в публічній політиці, конфлікти в публічній політиці та управлінні, політико-управлінська еліта та політичне лідерство, публічні дебати та ведення переговорів, інформаційно-аналітична діяльність та консультування в публічній політиці та політичному управлінні, прогнозування, моделювання, проектування і планування в публічній політиці та політичному управлінні, етика та культура відносин у публічній політиці, інститути громадянського суспільства в публічній політиці, практика децентралізації в системі публічного управління.

“Взаємодія держави, бізнесу та громадянського суспільства”

(кафедра політичної аналітики і прогнозування)

Навчальні дисципліни: міжсекторальні відносини як основа публічного управління та адміністрування, інноваційні стратегії розвитку суспільства, вплив громадянського суспільства на взаємодію держави і бізнесу, некомерційні організації та бізнес-асоціації як суб’єкти міжсекторальних взаємодій, публічно-приватне партнерство у забезпеченні суспільних потреб, мережі в публічному управлінні, взаємодія влади та суспільства у наданні публічних послуг, лобіювання в системі взаємодії держави, бізнесу та інститутів громадянського суспільства, GR-менеджмент, технології формування інформаційно-смислового середовища в публічній сфері, конфлікти у міжсекторальних взаємодіях, практики налагодження партнерських відносин у публічному управлінні, публічні комунікації та зв’язки з громадськістю, корпоративна соціальна відповідальність.

“Місцеве самоврядування”

(кафедра регіонального управління, місцевого самоврядування
та  управління містом)

Навчальні дисципліни: децентралізація та розвиток місцевого самоврядування, місцеві вибори та служба в органах місцевого самоврядування, регламенти, процедури і рішення органів місцевого самоврядування, демократія участі та комунікації в місцевому самоврядуванні, місцевий економічний розвиток, планування розвитку територіальної громади, управління комунальною власністю, бюджетна політика на місцевому рівні, організація надання послуг населенню, співробітництво територіальних громад.

“Управління регіональним розвитком”

(кафедра регіонального управління, місцевого самоврядування
та управління містом)

Навчальні дисципліни: методологія регіонального управління, інституційне забезпечення регіонального розвитку, ресурсний та економічний потенціал регіону, прогнозування та просторовий розвиток регіону, стратегічне планування сталого розвитку регіону, інфраструктурні регіональні проекти, маркетинг територій та інноваційні технології, фінансове забезпечення регіонального розвитку, антикризові технології та логістика в регіональному управлінні; моніторинг, оцінювання і контроль у регіональному управлінні.

“Управління містом”

(кафедра регіонального управління, місцевого самоврядування
та управління містом)

Навчальні дисципліни: місто як об’єкт управління, управління міськими територіями, стратегії міського розвитку, фінансові механізми розвитку міста, стимулювання економічного розвитку міста, управління соціальними процесами в місті, розвиток міської інфраструктури, екологізація міського розвитку, конкурентоспроможність та брендінг міста.

“Організаційний та антикризовий менеджмент публічного сектору територій”

(кафедра регіонального управління, місцевого самоврядування
та управління містом)

Навчальні дисципліни: публічний сектор території та Good Governance, організаційне проектування та управління, управління якістю та performance-менеджмент, лідерство і team-building, соціальна відповідальність та імідж, бюджетування орієнтоване на результат, бенчмаркінг та прогнозування розвитку територій, управлінський консалтинг, advocacy на території, управління ризиками у публічному секторі, технології антикризового менеджменту на територіях.

“Електронне урядування”

(кафедра інформаційної політики та електронного урядування)

Навчальні дисципліни: концептуальні засади електронного урядування, архітектура та інформаційно-технологічна інфраструктура електронного урядування, галузеве е-урядування, реінжиніринг адміністративних процесів в органах публічної влади, електронна взаємодія органів публічної влади, електронна демократія, електронні послуги органів публічної влади, електронна установа, цифрові технології електронного врядування, системний аналіз та оцінювання електронного врядування.

“Інформаційно-комунікативна діяльність в публічному управлінні”

(кафедра інформаційної політики та електронного урядування)

Навчальні дисципліни: інформаційна політика, інформаційно-аналітичне забезпечення комунікативної діяльності, стратегічні комунікації, інформаційні технології та сервіси в публічному управлінні, комунікативні технології в публічному управлінні, організація діяльності прес-служби органу публічної влади, інформаційна безпека та захист інформації, кризові комунікації, інформаційні війни.

“Сервісна діяльність органів публічної влади”

(кафедра інформаційної політики та електронного урядування)

Навчальні дисципліни: клієнтизм та основи сервісної діяльності держави, організація діяльності центрів надання адміністративних послуг, інтероперабельність державних реєстрів та відкриті урядові дані, портальні та хмарні технології електронного надання управлінських послуг, редизайн електронних ресурсів, віртуалізація суспільних відносин та соціальні мережі, аналіз та оцінювання сервісної діяльності органів публічної влади, реінжиніринг та смарт-технології публічного врядування, бенчмаркінг сервісної діяльності органів публічної влади, дерегуляція (НУО) та оскарження сервісної діяльності у публічному врядуванні.

“Публічне управління в економічній сфері”

(кафедра управління національним господарством та економічної політики, кафедра державознавства і права,

кафедра державної політики та суспільного розвитку)

Навчальні дисципліни: економічна теорія суспільного вибору, бюджетно-податкове регулювання, монетарна політика і регулювання банківської діяльності, регуляторна політика, нормотворчість та аналіз норм, оцінювання та моніторинг державної політики, програм, проектів, секторальна економіка та розвиток конкуренції, економічний аналіз державної політики, курсова робота (ІНПЗ) “Розроблення проекту регуляторного акту та аналізу впливу”, торговельна політика, управління інноваційним та інвестиційним розвитком, регулювання зайнятості та ринку праці, управління розвитком підприємництва, аналіз вигід і витрат, управління проектами, управління організаціями публічного сектору, управління природоохоронною діяльністю та процесом екологізації економіки.

“Управління персоналом в органах державної влади
та органах місцевого самоврядування”

(кафедра державної служби і кадрової політики)

Навчальні дисципліни: управлінські засади формування та реалізації державної кадрової політики в Україні, публічна служба в місцевому самоврядуванні, моделі публічної служби у зарубіжних країнах, вищий корпус публічної служби в управлінні змінами, результативність і ефективність публічної служби і адміністрування, кадрова робота на публічній службі, лідерство та управління розвитком персоналу на публічній службі, діагностика та розвиток лідерських і управлінських здібностей на публічній службі, державна антикорупційна політика та протидія корупції на публічній службі, етичні виміри організаційної культури на публічній службі, етика та етикет ділового спілкування на публічній службі.

 

“Нормопроектувальна та право реалізаційна діяльність

в публічному управлінні”

(кафедра державознавства і права)

Навчальні дисципліни: правове забезпечення публічно-управлінської діяльності, нормотворчість та правозастосування, правова формальна процедура та юридична техніка, корупційні ризики в нормопроектуванні, адаптація законодавства України до законодавства ЄС, законотворчий процес, відповідальність та взаємовідносини публічної адміністрації з правоохоронними та контролюючими органами, правове регулювання праці та соціального захисту, правове регулювання господарських відносин, правове регулювання фінансових відносин, адміністративно-правові режими, правові засади аналізу ризиків.

“Парламентаризм у публічному управлінні

(кафедра парламентаризму та політичного менеджменту)

Навчальні дисципліни: парламентаризм у системі публічного управління, вітчизняний парламентаризм, Верховна Рада України як інститут державної влади, парламентська діяльність, законотворчий процес та парламентський контроль, парламентська еліта, парламентська етика та етикет, управління репутацією політика, інформаційно-комунікаційний менеджмент парламентської діяльності, риторика сучасного політика, психологія політичного управління, європейський досвід міжпарламентської діяльності.

“Політичний менеджмент у публічному управлінні”

(кафедра парламентаризму та політичного менеджменту)

Навчальні дисципліни: інститути публічного управління, правове регулювання політичного менеджменту, політичні технології в публічному управлінні, політична експертиза суспільних процесів, іміджмейкінг у публічному управлінні, лобізм у публічному управлінні, запобігання та протидія політичній корупції у публічному управлінні, комунікативно-маркетингові технології у публічному управлінні, управління змінами у публічному управлінні, антикризове управління у публічному управлінні, соціальне партнерство та солідаризм, самомененджмент у публічному управлінні, політична конфліктологія у публічному управлінні.

“Аналіз та оцінювання державної політики”

(кафедра державної політики та суспільного розвитку,

кафедра управління національним господарством та економічної політики,

кафедра інформаційної політики та електронного урядування)

Навчальні дисципліни: процедури формування та реалізації політики, економічні та політичні аспекти аналізу політики, методи аналізу політики, моніторинг та оцінювання політики і програм, соціально-психологічні й етичні аспекти аналізу та оцінювання, аналіз сервісно-орієнтованої державної політики, підготовка і презентація результатів аналізу та оцінювання.

“Політичні інститути та процеси”

(кафедра державної політики та суспільного розвитку)

Навчальні дисципліни: демократичне врядування: теорія і практика, інституційна природа суспільного розвитку, інституціональні особливості та технології сучасних політичних процесів, політико-адміністративні відносини в структурі державної влади, громадські об’єднання і політичні партії як суб’єкти політичного процесу, політичний менеджмент і маркетинг, політична психологія та іміджологія, ґендерні аспекти публічного управління, конфліктологія, політична культура в публічному управління, лобізм в суспільному врядуванні.

“Публічна політика у сфері соціального і гуманітарного розвитку”

(кафедра соціальної і гуманітарної політики)

Навчальні дисципліни: соціальний розвиток та соціальні інновації, соціальні і гуманітарні права людини, соціогуманітарні виміри внутрішньої інтеграції українського суспільства, загальнонаціональні пріоритети та регіональні особливості гуманітарного розвитку України, новітні стратегії зайнятості та ринку праці, соціальний діалог в публічному управлінні, публічна політика в сфері етнонаціонального розвитку та державно-конфесійних відносин, публічна політика доходів і соціального захисту населення, культура і сучасні менеджерські технології управління культурною сферою, екологічна політика.

“Мовнокомунікативна діяльність у публічному управлінні”

(кафедра україністики та іноземних мов)

Навчальні дисципліни: публічне мовлення, управлінське мислення, ораторська майстерність публічного управлінця, мовнокомунікативна діяльність публічного управлінця, мистецтво публічної поведінки.

“Демократичне врядування у публічній сфері”

(кафедра філософії, теорії та історії державного управління,

кафедра інформаційної політики та електронного урядування)

Навчальні дисципліни: демократичне врядування як інструмент розвитку публічної сфери, інституційна структура публічної сфери, відкрите врядування та ефективна держава, глобальна демократія у розвитку публічної сфери, демократична модернізація інститутів публічної сфери, інституційні реформи у публічній сфері, національні пріоритети демократичного врядування у публічній сфері, стратегічне партнерство у державно-публічній сфері, сучасні технології державно-громадських консультацій, публічна дипломатія як інструмент демократизації зовнішньо-публічної сфери держави, електронна демократія.

“Cтратегія національного управління”

(кафедра філософії, теорії та історії державного управління,

кафедра глобалістики, євроінтеграції та управління національною безпекою, кафедра управління національним господарством та економічної політики,

кафедра інформаційної політики та електронного урядування)

Навчальні дисципліни: теоретичні засади стратегії національного управління, стратегічні комунікації у національному управлінні, стратегія системних реформ, стратегія побудови сильної держави, ідеологія та технологія національного управління, стратегія розвитку громадянського суспільства, аналітичне забезпечення національної стратегії, духовно-ціннісні виміри національної стратегії, стратегічне лідерство в національному управлінні, стратегія формування національної еліти, стратегія реагування на загрози політичній безпеці.

Інститут вищих керівних кадрів

“Багаторівневе врядування”

(кафедра державної політики та суспільного розвитку,

кафедра регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом, кафедра інформаційної політики та електронного врядування)

Навчальні дисципліни: багаторівневе врядування: збалансований розвиток і сервісно-орієнтована державна політика, інституційне забезпечення багаторівневого врядування, вертикально-горизонтальна взаємодія в багаторівневому врядуванні, лідерство у багаторівневому врядуванні, процес прийняття й процедури ухвалення рішень у багаторівневому врядуванні, інструменти багаторівневого врядування та реалізація державної політики, формування та реалізація стратегій і програм у багаторівневому врядуванні, проекти багаторівневого врядування, міжрегіональне, транскордонне і міжмуніципальне співробітництво, електронне багаторівневе врядування, моніторинг та оцінювання політики в системі багаторівневого врядування, європейські практики багаторівневого врядування.

Державно-приватні механізми менеджменту організацій

(кафедра управління національним господарством та економічної політики)

Навчальні дисципліни: економіка суспільного вибору і новий публічний менеджмент, господарське право, фінансове право, менеджмент і маркетинг організацій, економіка і фінанси підприємств, економіка і фінанси бюджетних установ та некомерційних громадських організацій, фінансовий менеджмент та управлінський облік організацій, корпоративне управління підприємствами, управління проектами і програмами організацій, інформаційний менеджмент в організаціях, ризик-менеджмент організацій, корпоративна політика і лідерство в організаціях.

“Політичне управління суспільним розвитком

(кафедра парламентаризму та політичного менеджменту,

кафедра інформаційної політики та електронного урядування,

кафедра управління охороною суспільного здоров’я,

кафедра управління національним господарством та економічної політики,

кафедра соціальної і гуманітарної політики,

кафедра філософії, теорії та історії державного управління,

кафедра державної політики та суспільного розвитку,

кафедра україністики та іноземних мов)

Навчальні дисципліни: моделі та концепти політичного управління суспільним розвитком, правові механізми політичного управління суспільним розвитком, інститути політичного управління суспільним розвитком, ресурси політичного управління суспільним розвитком, політико-управлінська еліта та лідерство: методи та засоби нейтралізації сучасних викликів, аналітичне забезпечення управління суспільним розвитком, конструювання та оцінювання політико-управлінських рішень, технології прийняття політико-управлінських рішень, морально-ціннісні аспекти та мовленнєва майстерність суб’єктів політичного управління суспільним розвитком, соціальна психологія політичного управління суспільним розвитком, антикризове й адаптивне управління суспільним розвитком, соціальна експертиза в політичному управлінні суспільним розвитком, протидія політичній корупції в управлінні суспільним розвитком, конфліктологія в політичному управлінні суспільним розвитком, іноземна мова в управлінні суспільним розвитком.

Інститут “Вища школа державного управління”

“Європейська інтеграція”

(кафедра глобалістики, євроінтеграції та управління національною безпекою)

Навчальні дисципліни: Європейський союз у 21 ст.: досягнення та виклики, європейська інтеграція та міжнародні співпраця України, організаційно-правові засади реалізації політики європейської інтеграції, механізми функціонування інституційної системи ЄС, механізми застосування права ЄС в системі публічного управління, механізми управління та адміністрування горизонтальними
політиками ЄС, механізми управління та адміністрування секторальними
політиками ЄС, організаційно-правові засади регулювання внутрішнього ринку ЄС, європейська політика згуртування: вироблення та впровадження, організаційно-правові засади імплементації Угоди про Асоціацію, управління міжнародними проектами.

 

ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Заочно-дистанційне навчання є формою організації освітнього процесу, що реалізується на основі поєднання основних засад заочної форми підготовки та використання дистанційного навчання як освітньої технології. При цьому технології дистанційного режиму навчання використовуватимуться у міжсесійний період для методичного забезпечення самостійної роботи та виконання практичних завдань.

Впровадження технологій дистанційного навчання дозволяє модернізувати існуючу модель заочної форми навчання відповідно до вимог сучасного інформаційного суспільства та досягти таких переваг:

1) скорочення терміну очних сесій;

2) забезпечення рівномірного ритмічного розподілу навчального навантаження протягом семестру та підвищення якості та ефективності навчання;

3) забезпечення постійного консультативного супроводу навчання слухачів з боку викладачів протягом всього періоду навчання.

Навчальний процес здійснюється під час очних сесій та у міжсесійний період.

Очні сесії (тривалістю до 2 тижнів) призначаються для:

·            проведення інструктивних заходів стосовно загальних питань організації дистанційного навчання;

·            проведення запланованих аудиторних лекційний занять;

·            проведення консультацій та очного підсумкового контролю успішності засвоєння програм дисциплін, що вивчалися (тестування, письмовий іспит, співбесіда, захист індивідуального завдання)

У міжсесійний період (16 тижнів) слухачі навчаються дистанційно без відриву від основної діяльності, що дає змогу оперативно і безпосередньо реалізовувати набуті знання, вміння та навички у практичній роботі.

Основними видами навчальних занять за заочно-дистанційною формою у міжсесійний період є:

Ø  вивчення теоретичного матеріалу,

Ø  практичні заняття,

Ø  семінарські заняття,

Ø  консультації.

Реалізація навчальних занять у міжсесійний період здійснюється дистанційно за допомогою сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій.

Слухачі заочно-дистанційної форми забезпечуються комплектами електронних навчально-методичних матеріалів, що включають:

ü  опорні конспекти лекцій,

ü  методичні рекомендації  для слухачів,

ü  електронну бібліотеку,

ü  словники та ін.

Для управління навчальним процесом та забезпечення слухачів навчально-методичними матеріалами застосовується спеціалізоване програмне забезпечення (система дистанційного навчання “Прометей”).

Слухачам, які навчаються за заочно-дистанційною формою, потрібно мати лише доступ до Інтернету та достатньо володіти сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями (Інтернет; електронна пошта тощо) на рівні звичайного користувача.

 

СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

При викладанні навчальних дисциплін для активізації навчально-пізнавальної діяльності слухачів передбачено застосування таких навчальних технологій:

·          диспут – публічне обговорення важливої державно-управлінської проблеми, яке пов’язане з реальним життям, власним досвідом учасників дискусії, у ході якої кожен із присутніх висловлює свої думки і судження;

·          ситуативне дослідження – розгляд проблеми, явища чи системи у всій сукупності зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на них, їх функціонування та розвиток; оцінювання внутрішнього та зовнішнього станів системи, скерованість її процесів, часовий та просторовий аспекти її буття;

·          мозковий штурм метод розв’язання невідкладних завдань, сутність якого полягає в тому, щоб висловити якомога більшу кількість ідей за дуже обмежений проміжок часу, обговорити і здійснити їх селекцію;

·          кейс-метод метод аналізу конкретних ситуацій, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів і передбачає розгляд виробничих, управлінських та інших ситуацій, складних конфліктних випадків, проблемних ситуацій, інцидентів у процесі вивчення навчального матеріалу;

·          рольові ігри форма активізації студентів, за якої вони задіяні в процесі інсценізації певної виробничої ситуації або прийняття управлінських рішень у ролі безпосередніх учасників подій за правилами, які вже розроблені або виробляються самими учасниками; реалізується через самостійне вирішення студентами поставленої проблеми;

·          презентації виступи перед аудиторією, що використовуються для представлення певних досягнень, результатів роботи групи, звіту про виконання індивідуальних завдань, інструктажу, демонстрації нових товарів і послуг.

 

СТАЖУВАННЯ

Стажування є своєрідним мостом, що дозволяє слухачеві перейти від теоретичного навчання до реальної професійної діяльності державного службовця.

Відповідно до графіка навчального процесу Національної академії стажування здійснюється, як правило, протягом липня - серпня місяців по закінченню слухачами першого курсу. Стажування проводиться загальним терміном до двох місяців.

З метою ефективного набуття слухачами досвіду практичної роботи на різних рівнях і щаблях державної служби стажування організовується у два етапи: перший етап − у центральних органах державної влади, другий − місцевих органах державної влади та органах місцевого самоврядування України.

У ході стажування слухачам Національної академії доручається виконання різноманітних видів робіт, серед яких:

·            виконання функціональних обов’язків за посадами стажування й майбутньої роботи;

·            підготовка проектів законодавчих і нормативно-правових актів (указів, постанов, розпоряджень, наказів, рішень), а також доповідних записок, відповідей на звернення громадян тощо;

·            проведення теоретичних досліджень за тематикою магістерських робіт;

·            аналіз матеріалів і підготовка рекомендацій;

·            участь у розробці законопроектів, підготовці міжнародних переговорів, інших проектів, програм тощо.

Стажування проводиться в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, інших установах, організаціях, на які поширюється дія законів України “Про державну службу” і “Про службу в органах місцевого самоврядування”.

При відборі кандидатів на стажування у вищі органи державної влади: Адміністрація Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Апарат Верховної Ради України, враховуються як ділові так і особисті якості слухачів. У зазначені організації направляються слухачі, які мають значний досвід практичної роботи, виявили під час навчання кращі знання, вміння, здібності до аналітичної роботи.

Серед баз стажування понад 76 різноманітних центральних органів державної влади та їх територіальних підрозділів, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування.

 

КАР’ЄРНЕ ЗРОСТАННЯ

Навчання в Національній академії за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування” – унікальна можливість подальшого кар’єрного зростання для молодих фахівців, які працюють в органах державної влади та органах місцевого самоврядування. Під час навчання застосовуються механізми, які дозволяють кожному слухачу всебічно проявити себе. Це стажування в органах влади та органах місцевого самоврядування, участь у наукових конференціях, написання магістерської роботи на замовлення органів влади, органів місцевого самоврядування з подальшим впровадженням, можливість вступу до аспірантури чи докторантури Національної академії для подальшого здійснення викладацької або наукової роботи.

 

СЛУХАЦЬКЕ ДОЗВІЛЛЯ

У Національній академії діє орган самоврядування слухачів – Рада слухачів, яка покликана захищати соціальні, економічні та культурні інтереси слухачів.

Слухачі активно обмінюються досвідом діяльності об’єднань студентського самоврядування країн ближнього зарубіжжя, розвитком співпраці органів студентського самоврядування Національної академії та інших навчальних закладів.

За ініціативою Ради слухачів проводяться різноманітні заходи, вечори відпочинку та спортивні змагання, в яких активну участь бере колектив закладу.

Зокрема, слухачі Національної академії відзначили Міжнародний день студента, провели Благодійну Ярмарку до дня Святого Миколая “Подаруй дитині свято” та відвідали дитячий будинок у м.Боярка. За ініціативи Ради слухачів було проведено виїзний комунікативний захід, присвячений святу Водохреща.

Кожного року слухачі Національної академії відвідують з екскурсією Адміністрацію Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України.

 

УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПРИЙОМУ СЛУХАЧІВ

Прийом слухачів до Національної академії здійснюється відповідно до Положення про прийом слухачів до Національної академії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2013 року № 255.

Національна академія здійснює прийом слухачів на навчання за денною, вечірньою, заочною та заочно-дистанційною формами за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування” галузі знань “Публічне управління та адміністрування”.

Організація навчання слухачів в Національній академії здійснюється за державним замовленням і за договорами між Національною академією та замовниками на умовах, що визначаються такими договорами.

Строк навчання слухачів у Національній академії за денною формою становить 18 місяців, за вечірньою, заочною та заочно-дистанційною – 30 місяців.

На навчання до Національної академії приймаються громадяни України, які мають вищу освіту (документ про вищу освіту встановленого зразка).

Слухачі, які навчаються за денною формою за державним замовленням, забезпечуються стипендією.

 

До Національної академії на навчання за державним замовленням приймаються:

державні службовці та посадові особи органів місцевого самоврядування, які працюють в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, інших органах, на які поширюється дія Законів України “Про державну службу” та “Про службу в органах місцевого самоврядування”.

 

ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ

Інститут державної служби та місцевого самоврядування −

приймаються особи, які перебувають на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування, мають стаж державної служби, служби в органах місцевого самоврядування не менш як один рік та не досягли 35 років на момент подання документів до приймальної комісії, а також:

ü  обіймають посади державної служби, що належать до 6-9 групи оплати праці,

ü  віднесені до шостої-сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

 

Інститут “Вища школа державного управління” −

приймаються особи, які на момент подання документів до приймальної комісії не досягли 35 років, а також:

ü  перебувають на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування, мають стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування не менш як один рік;

ü  є випускниками вищих навчальних закладів, мають документ про вищу освіту встановленого зразка з відзнакою.

Вступники, які оберуть спеціалізації Інституту “Вища школа державного управління”, повинні мати знання англійської мови відповідного рівня.

 

ВЕЧІРНЯ, ЗАОЧНА, ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ

Інститут державної служби та місцевого самоврядування −

приймаються особи, які перебувають на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування, мають стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування не менш як один рік, не досягли 45 років на момент подання документів до приймальної комісії, а також:

ü  обіймають посади державної служби, що належать до 1-5 групи оплати праці,

ü  або до 1 травня 2016 р. зараховані до кадрового резерву державної служби на посади державної служби, що належать до 1-5 групи оплати праці;

ü  віднесені до першої-четвертої категорії посад в органах місцевого самоврядування,

ü  або включені до кадрового резерву до першої-четвертої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

 

Інститут вищих керівних кадрів −

за заочною та заочно-дистанційною формою приймаються особи, які працюють на посадах державної служби, що належать до 1-4 групи оплати праці, або до 1 травня 2016 р. зараховані до кадрового резерву державної служби на посади державних службовців першої - третьої категорії.

ДОКУМЕНТИ, ЩО ДОДАЮТЬСЯ ДО ЗАЯВИ ВСТУПНИКА
(для осіб, які вступають на навчання за державним замовленням)

1.     Копія диплома(ів) з додатком про вищу освіту, засвідчена у встановленому порядку.

2.     Чотири фотокартки розміром 3х4 см.

3.     Копія трудової книжки, засвідчена службою управління персоналом органу, установи, організації, де працює особа, яка вступає до Національної академії.

4.     Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків, засвідчена в установленому порядку.

5.     Копія паспорта (с. 1-2, 10-11).

6.     Рішення ради щодо рекомендації на навчання (для посадових осіб місцевого самоврядування, які перебувають на виборних посадах).

7.     Довідка про прирівняння посади до відповідної групи оплати праці (для державних службовців).

8.     Паспорт та військовий квиток подаються особисто.

9.     Два поштових конверти з марками по Україні (із заповненою зворотною адресою).

 

Прийом слухачів за договорами

(за кошти юридичних або фізичних осіб)

 

На навчання до Національної академії за договорами приймаються громадяни України, які мають вищу освіту (документ про вищу освіту встановленого зразка).

Підставою для зарахування осіб, які вступають на навчання за договором, успішно витримали вступні випробування та пройшли конкурсний відбір, є укладення ними відповідного договору.

ДОКУМЕНТИ, ЩО ДОДАЮТЬСЯ ДО ЗАЯВИ ВСТУПНИКА

(для осіб, які вступають на навчання за договором)

1.   Копія диплома(ів) з додатком про вищу освіту, засвідчена у встановленому порядку.

2.   Чотири фотокартки розміром 3х4 см.

3.   Копія трудової книжки, засвідчена службою управління персоналом органу, установи, організації, де працює особа, яка вступає до Національної академії.

4.   Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків, засвідчена в установленому порядку.

5.   Копія паспорта (с. 1-2, 10-11).

6.   Паспорт та військовий квиток подаються особисто.

7.   Два поштових конверти з марками по Україні (із заповненою зворотною адресою).

 

Увага! Вступники, які здобули вищу освіту відповідного ступеня за кордоном, подають також довідку про визнання іноземного документа про освіту, що проводиться Міністерством освіти і науки України в установленому порядку.

Вартість навчання за семестр:

денна форма навчання – 16 500 грн.;

вечірня форма навчання – 9 260 грн.;

заочна форма навчання – 9 700 грн.;

заочно-дистанційна форма навчання – 10 400 грн.

 

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ

Вступники до Національної академії проходять конкурсний відбір за результатами вступних випробувань, а саме:

комп’ютерного тестування з державно-управлінських, соціально-економічних, політико-правових, історико-культурних питань;

співбесіди із сучасних проблем публічного управління та адміністрування з метою визначення практичного досвіду, аналітичних і творчих здібностей, мотивації до роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування.

 

Вступники на навчання за денною формою до Інституту державної служби та місцевого самоврядування і регіональних інститутів додатково складають вступні випробування з іноземної мови.

 

Вступники на навчання за спеціалізаціями в Інституті “Вища школа державного управління” додатково складають вступні випробування з англійської мови.

 

Відповідно до Положення про приймальну комісію Національної академії оцінювання підготовленості вступників на вступних випробуваннях здійснюється у такому порядку:

          результати комп’ютерного тестування з державно-управлінських, соціально-економічних, політико-правових, історико-культурних питань оцінюються за 100-бальною шкалою. Мінімальний бал, за яким вступник допускається до подальшої участі у конкурсному відборі для зарахування на навчання складає 20 (двадцять) балів;

          результати комп’ютерного тестування з іноземної мови оцінюються за 50-бальною шкалою. Мінімальний бал, за яким вступник допускається до подальшої участі у конкурсному відборі для зарахування на навчання складає 5 (п’ять) балів;

          оцінювання підготовленості вступників на вступному випробуванні “співбесіда із сучасних проблем публічного управління та адміністрування” здійснюється за такою шкалою оцінювання: 91-100 – відмінно, 71-90 – добре, 51-70 – задовільно, 0-50 – незадовільно. Підсумкова оцінка результатів співбесіди узгоджується всіма членами комісії, які проводили співбесіду, виставляється в протоколі співбесіди та у відомість вступного випробування і засвідчується підписами.

 

 

 

 

ГРАФІК

ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ

ТА ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ

 

Прийом документів від вступників

з 03 квітня по 20 травня 

Графік проведення передекзаменаційних консультацій та вступних випробувань

Назва вступного випробування

 

Дата проведення

Консультація

Вступне випробування

Денна форма навчання

комп’ютерне тестування з державно-управлінських, соціально-економічних, політико-правових, історико-культурних питань

6 червня

7 червня

комп’ютерне тестування з іноземної мови

7 червня

8 червня

співбесіда із сучасних проблем публічного управління та адміністрування

8 червня

9 червня

Вечірня та заочно-дистанційна форма навчання

комп’ютерне тестування з державно-управлінських, соціально-економічних, політико-правових, історико-культурних питань

6 червня

7 червня

співбесіда із сучасних проблем публічного управління та адміністрування

8 червня

9 червня

Заочна форма навчання

комп’ютерне тестування з державно-управлінських, соціально-економічних, політико-правових, історико-культурних питань

12 червня

13-14 червня

співбесіда із сучасних проблем публічного управління та адміністрування

15 червня

16 червня

       

 

Початок консультацій о 15.00. Початок вступних випробувань з 10.00.

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Національна академія державного управління при Президентові України

03057, м. Київ, вул. Ежена Потьє, 20,

тел.: (044) 455-68-01.

www.асаdemy.gov.uа

 

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління

49044, м. Дніпро,

вул. Гоголя, 29,

тел.: (056)745-52-41, (056)794-58-06.

www.dbuapa.dp.ua

Львівський регіональний інститут державного управління

79491, м. Львів, смт Брюховичі,

вул. Сухомлинського, 16,

тел.: (032)244-81-12.

www.lvivacademy.com

 

Одеський регіональний інститут державного управління

65009, м. Одеса, вул. Генуезька, 22,

тел.: (048)705-97-11,

         (048)705-93-13.

www.oridu.odessa.ua

 

Харківський регіональний інститут державного управління

61050, м. Харків,

Московський проспект, 75,

тел.: (057)732-65-05.

www.kbuapa.kharkov.ua

 

 

 


  

 

Сільські ради Острозького району

Посилання із сайту

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Зворотній зв'язок

Нажмите на изображение, чтобы его изменить


Источник: http://workwebsite.ru